Monday 24 December 2012

-apa yang aku rasa-

hai...syukur alhamdulillah aku masih dipanjangkan nyawa untuk menulis
dalam blog aku ni..ok skg aku nak kongsi satu rasa hati aku dalam
beberapa hari yg lepas..1st aku rasa tersentuh hati bila abah aku kol masa 
adik aku dapat result pmr..abah kol dgn suara happy ja..walaupun
kptsn adik aku tu xda A langsung...pointnya sekarang aku nak bgtw yg 
abah stil hapy walaupun result adk aku tu mcm tu ja...=) tu lah kasih seorang
abah kan??aku sedih bila dengaq abah gelak mcm tu..=(..bkn apa
sb masa aku dapat result spm 0r pmr dulu abah xda pun gelak mcm tu..
ni bukan kes jeles ke apa..tapi aku rasa mcm aku xpernah bg kegembiraan dgn 
keputusan exam aku tu..xpala...apa yg aku nak skg aku just nak focus untuk
stdy aku ja,,,aku nak dapat yg lebih baik untuk sem ni...aku nak banggakan
mak dgn abah,,,aku harap lepas aku grad nanti aku dapat ringan kan beban mak
abah dgn kerja..aku tahu aku mgkin xdapat dan mustahil untuk balas semua jasa
mak dgn abah,,tapi aku nak bantu apa yg patut..kdg2 mgkin aku ni mcm anak
yg agak tidak baik tapi aku syg gila kat mak dgn abah,,kdg2 aku terpikir mcm mna
nanti klau aku dah xdapat nak tgok senyuman mak dgn abah,,xleh nak dengar gelak
ketawa depa..aku mcm xleh byg semua tu...takut sgt..mmg mati itu pasti,,tapi
kdg2 kita susah nak bersedia untuk kehilangan org yg kita syg kan??am i right???
so aku rasa dari skg la aku kena balas semua jasa mak dgn abah,,
at least xsemua janji dapat senangkan mak dgn abah sudah la...
YA ALLAH SESUNGGUHNYA AKU MEMOHON KAU IKHLASKAN
LAH HATI AKU UNTUK MELAKUKAN APA SAHAJA AGAR
AKU DAPAT MEMBAHAGIAKAN MAK ABAH
AKU WALAUPUN XSEBERAPA...AKU HARAP AKU DAPAT BELAJAR
BERSUNGGUH2..IKHLASKAN LAH HATI AKU UNTUK BELAJAR
AGAR AKU MEMPEROLEHI KEJAYAAN YG MEMBAHAGIAKAN
MAK DN ABAH AKU..AMIN YA RABBAL ALAMIN...

No comments:

Post a Comment