Thursday 28 June 2012

-syukur padamu YA ALLAH-

hai weh,,aku nk gtw ni,,aku dapat tukar poli!!!!!
arghhhhhh...sangat seronok,,hahahahhahaha xsgka kot kan,,aku pon 
terkejut gak bila dapat surat semalam,,,heheheheh
syukur sgt2,,tapi kalau g melaka pon aku xkesah sgt,,tapi dah dapat 
tukaq dekat,,pegi je la yg dekat kan???family aku suma teruja nk g melaka,,,
hahahahah..xpla la,,dah rezeki kan,terima je la,,
=) ALLAH ja yg maha mengetahui semuanya kan???
kiranya xsia2 la aku tnggu 7 bulan dulu,,heheheh
aku harap sgt yg segalanya dipermudahkan untuk aku,,,
aku harap sgt xda apa lagi yg menghalang,,,AMIN,,,
hehehheheeheh hari ni aku nk g telepon HAL EHWAL PELAJAR
dua2 poli tu,,harap sgt hari boleh setle semuanya,,,huhu,,
ok la,,t apa2 aku update lg ok???
assalam =)

No comments:

Post a Comment